Skip to content
Latest News
龍門任你擺 我依然愛你!
10/07/2022
龍門任你擺 我依然愛你!

Michael C 首度推出廣東歌〈雙重標準〉

推出過〈愚公〉、〈對頻之間〉及〈黑犬默語〉後,Michael C首次推出廣東歌〈雙重標準〉,代一眾愛侶吐苦水,並以貼地的口語歌詞,唱出另一半一時一樣,令人難以捉摸的心態。

Michael C說了好幾個一般男生會遇上女生雙重標準的遭遇,他說:「你唔可以有女性朋友,但唔代表佢唔可以有男性朋友;佢鍾意食嘅嘢你要陪佢食,你想食嘅嘢佢可以唔食。」很有共鳴嗎?是大家常遇到的煩惱嗎?不過Michael C笑言,大家都有同樣的經歷,證明這就是人生!他說:「情侶之間就係需要磨合同遷就,但即使大家都唔妥協,唔代表咁就要分手,因為兩個人之間仍然存在愛!就算對方擁有雙重標準,但你都依然愛對方,所以〈雙重標準〉呢首歌,係一首帶點苦嘅甜蜜情歌。」Michael C更說,生活中很多事情都會遇上雙重標準的時候,我們未必可以瀟灑地改變一切,但〈雙重標準〉的誕生,就是希望代大家吐吐苦水,希望大家可以從中找到共鳴。

首度灌錄廣東歌,Michael C這次也用上全新班底,由李一丁監製、Billy Choi填詞,再加上三人一同譜寫旋律,即創作出跟過往截然不同的曲風。Michael C說:「我哋好一拍即合,3個人用咗一日嘅時間就寫起首歌,可能因為我哋創作嘅方式好唔同,走埋一齊即刻擦出好多火花。」Michael C向來擅長結他,但今次的編曲卻較著重氛圍與態度,他所勾出的Guitar Riff在全曲中變成有穿針引線的作用,但同時亦彷如一個訊號般,引領大家聽他唱出這些苦水, 最後再為歌曲作結。

en_USEnglish