Skip to content
Latest News
新歌〈724日大道〉大玩文學x文學 x音樂創作實體 
09/16/2022
<strong>新歌〈</strong><strong>7</strong><strong>月</strong><strong>24</strong><strong>日大道〉大玩文學</strong><strong>x</strong><strong>文學</strong><strong> x</strong><strong>音樂創作實體</strong> 

黃妍夥盧鎮業變身村上春樹筆下主角 

高溫穿冬裝 忘我遊走隧道 

向來熱愛閱讀的黃妍,於今日推出新歌〈7月24日大道〉,歌名取材至日本作家吉田修一的同名著作,小說中的主人翁常處於混沌狀態,要靠自己的力量走出屬於自己的道路,黃妍的〈7月24日大道〉,將赤裸的靈魂注入歌曲,希望大家能從中得到穿越混沌的力量。MV方面,〈7月24日大道〉則大玩文學 x 文學 x 音樂的創作實驗,導演Pazu特別以村上春樹《1Q84》的故事主角:青豆與天吾來講述從混沌到尋回自己的故事,並由Cath與盧鎮業(小野)分別飾演青豆與天吾,實行將《1Q84》與〈7月24日大道〉之間一脈相通的孤獨感接通。 

Cath特別解釋了今次〈7月24日大道〉以文學作主導的創作概念,她說:「兩本小說嘅都有一啲共通點,而最重要嘅一點係兩者帶出嚟嘅孤獨感,所以我哋透過〈7月24日大道〉去表達嗰份混沌同孤獨感,而MV就以《1Q84》作背景,透過影像帶出呢份感覺。導演Pazu係村上迷,所以當佢知道我哋嘅概念之後就極度興奮!更以佢嘅獨有角度,製作咗咁靚嘅MV,當中更有《1Q84》嘅主角青豆與天吾嘅出現。」 

在MV中小野扮演天吾,Cath覺得對方是不二之選,她說:「小野有天吾嘅氣質,真係喺日本漫畫走出嚟嘅男孩子一樣,所以我哋搵咗佢嚟演出,估唔到喺埋位之前,佢都係睇緊《1Q84》,好感動!好似成個團隊都好into《1Q84》件事裡面。」 

《1Q84》的故事背景在日本發生,所以製作團隊亦特別將〈7月24日大道〉MV的整個氛圍塑造成日本的時空一樣,就連Cath身處其中都覺得好夢幻,她說:「我哋借咗一架好似日本的士嘅車嚟拍攝,另外有個場景,喺亞視廠景望出去會望到幾個煙囱,嗰個環境好唔似喺香港,好似喺日本。」不過最教Cath興奮的,要數在龍山隧道拍攝的場口,Cath回憶道:「我哋包咗條隧道,喺裡面來回遊走拍攝,嗰陣其實已經係凌晨3、4點,又著住啲好厚嘅冷衫,再加件褸,熱到想死。雖然熱到癲咗,但已經豁咗出去,同埋未試過喺隧道拍嘢,好好玩,成個人反而好精神!而且出嚟效果好靚,大家都為個成果而好開心呢!」 

黃妍〈7月24日大道〉MV現已於Cath Wong黃妍 YouTube Channel推出: 

  

 

  

en_USEnglish