Skip to content
Latest News
〈高山低谷〉推出十周年 帶同歌曲登上日本著名音樂頻道
03/05/2024
〈高山低谷〉推出十周年 帶同歌曲登上日本著名音樂頻道

林奕匡在家模仿The First Take錄音環境瘋狂綵排

準爸爸陪太太產檢見BB變大 喜上眉梢

適逢林奕匡Phil的經典歌曲〈高山低谷〉推出十周年,他早前應邀參與日本著名音樂頻道The First Take(TFT)的一鏡到底一次性錄音演出,演繹了全新編曲的〈高山低谷〉。Phil昨晚更與歌曲監製Edward Chan,以及作詞的陳詠謙開Live,談及參與TFT的感受,以及即將為人父的心情。

今次Phil是繼陳柏宇及MIRROR後,第3個歌手單位成為香港代表,參與The First Take錄音,他為此作出了周詳的準備,他道:「我哋重新度過首歌嘅編排,同埋唱法都唔同咗,會諗下受眾係邊個,唔想一模一樣嘅感覺去唱,因為都事隔十年,自己嘅人生同經驗會令自己有唔同感受。我都有練習多啲,仲特登買咗喺正式錄音時會用到嘅Headphone喺屋企練習,又會睇下唔同嘅表演者喺TFT佢會點唱,台風係點,又研究下鏡頭擺位,自己喺屋企事先預演一次,希望可以減低緊張程度。」

不過進入錄音室時,Phil還是免不了緊張,他道:「進入錄音室嘅時候,緊張一定有,但估唔到原來大家平時見到個畫面好似只有自己一個人喺度,但入到去其實鏡頭後有最少接近30人喺度做準備,所以有啲意想不到,不過到正式錄音時,大家就會全部離場。」從錄影片段可見到Phil初時以一貫的微笑表示:「Okay I’m Ready!」然後他便完全陶醉於音樂之中,中段唱到肉緊之時更緊握拳頭呢!錄音過後,Phil也即是鬆一口氣,他道:「當下第一時間諗到『Oh My God! 錄完喇!』因為籌備期間練習幾多次都好,正式嘅時候係有好多Pressure,但完成嗰一下成個人即刻放鬆,可以真係Enjoy The Moment多啲,我仲同每個同事都擁抱,哈!」能夠在〈高山低谷〉推出十周年登上TFT,Phil坦言這是莫大的榮幸,更道:「能夠唱廣東歌實在太好,希望可以俾全球認識廣東音樂。」

〈高山低谷〉推出十周年 帶同歌曲登上日本著名音樂頻道

〈高山低谷〉對於Phil來說別具意義,因為當時這是一首決定Phil歌唱事業的一首作品,所以他一直銘記歌詞內容,他更道:「〈高山低谷〉記載住我人生好重要嘅一刻,由最唔開心到我企得返起身,而家呢首歌成為咗鞭策我嘅歌,佢唔係淨係講低谷要點樣面對,佢仲可以講到喺人生唔同期間,都會遇上唔同高山低谷,會時刻提醒我,要繼續行落去,個終點依然未達到,所以唔可以停唔可以放棄,就好似歌詞咁講:腳下路程難以削短。」

另外,在昨晚開Live的時候,陳詠謙特別提到〈高山低谷〉歌名的由來,他說:「本身未有歌名,係先寫咗『你界定了生活 我侮辱了生存』呢句,但前面加多句『你快樂過生活 我拼命去生存』,令成份歌詞有一份推進。後來見副歌前有三連音的部份,想到『高的山低的谷』呢幾隻字,加上香港好多山,有錢人又多數住喺半山,配合埋前面歌詞,就有〈高山低谷〉呢個歌名。」昨晚TFT首播,加上早前宣布太太陀B,今年準備當爸爸,正值人生美好的時光,但Phil分享心情道:「我唔覺得自己而家喺高山,因為覺得可以再好啲,同時亦都會提醒自己唔好俾自己入到低谷,繼續鞭策。」不過當談及BB的時候,Phil仍難掩將為人父的喜悅,他笑著透露:「今(昨)日開Live前啱啱陪太太睇完醫生,BB又大咗好多,今(昨)晚 又有另一個BB TFT出世,的確係開心!」

〈高山低谷〉推出十周年 帶同歌曲登上日本著名音樂頻道

TFT版的〈高山低谷〉現已推出,如欲欣賞MV,可按以下連結:

en_USEnglish