Skip to content
最新資訊
成為Spotify 「EQUAL Global Music Program」 
04/22/2022
<strong>成為</strong><strong>Spotify 「EQUAL Global Music Program」</strong> 

香港區代表 與偶像魏如萱齊名 

黃妍恨到時代廣場街頭獻唱 

Spotify企畫「EQUAL Global Music Program」,於每月選出不同歌手,為宣揚女性平權出一分力,O.U.R. Works(平原習作)唱作女歌手黃妍(Cath)成為最新香港區代表,其照片近日於美國紐約曼克頓區時代廣場(Times Square)的巨型LED螢幕上出現,Cath知道後都不敢置信,但坦言希望能到時代廣場街頭獻唱。 

「EQUAL Global Music Program」這個活動,源於Spotify在一項研究中發現,在大大小小的音樂流行榜中,每5個音樂單位中才有一位女性音樂人的出現。為了要打破這種差異,Spotify所以特別炮製了一份歌單,當中收錄了每月搜羅自全球50個國家、35位具代表性女性音樂人的作品在其中,藉音樂傳遞女性力量,宣揚平等的女性權益。Cath於最近成為香港區的代表,而她的照片亦出現於美國紐約曼克頓區時代廣場(Times Square)的巨型LED螢幕上。 

Cath知道後有點難以置信,更頻頻問同事:「真係㗎?!」定過神來,她即開心表示:「我偶像魏如萱都被選中過做代表,可以同偶像一樣成為其中一分子係好開心嘅!即係嗰啲Fans同偶像嘅情意結呢~」Cath又表示, Spotify「EQUAL Global Music Program」對她來說別具意義,她解釋道:「我唔係超級多人識,透過呢個活動,我可以去到美國,俾到更多人認識我,知道有我呢個唱作人嘅存在,係好好!同埋每個月向全世界推介唔同嘅女歌手係一件好事,大家可以藉此認識多啲有talent嘅女音樂人。」 

Cath過去從未踏足過美國,但她都能想像自己的照片在時代廣場外展示有多震撼!難怪她會忽發奇想,道:「以前我成日喺街頭Busking,如果有機會去時代廣場,喺自己張相下面唱歌,都應該係幾神奇嘅事,不過嗰度極度繁忙,再加上疫情,呢個狂想都只能喺夢境發生了。希望疫情過後,可以有機會去呢個我曾經存在過身影嘅地方留影,都唔錯!」

zh_HKChinese