Skip to content
最新資訊
帶同貓主子與Fans玩轉自拍亭
06/20/2023
帶同貓主子與Fans玩轉自拍亭

區子琳為歌曲〈上載中〉辦首個粉絲見面會超緊張

區子琳(Paula)最近推出了跳唱新歌〈上載中〉,為配合歌曲主題,日前Paula在旺角T.O.P Snapio概念店舉行首個Fans見面會,跟大家在自拍亭合照留念。首次與Fans聚會的Paula,坦言超緊張,但Fans的窩心行為,令她放下心頭大石。

〈上載中〉由Paula及Anson Chan共同作曲、T-Rexx及雷暐樂共同填詞,以社交平台做主題,談及人們在五花百門的網上世界出Post的喜好。為了配合歌曲的主題,Paula日前大搞首個Fans聚會,跟Fans在自拍亭合照留念,她更帶同於MV中出現、自己的愛貓Ballu現身。首次跟Fans近距離接觸,Paula超緊張,她說:「之前都有機會見到佢哋,但少一啲近距離接觸,或者傾多啲偈嘅機會,今次第一次可以同大家有咁近距離兼影相嘅專屬時間,開頭有少少驚,因為唔知講咩好,總之好緊張,但大家都好nice,有粉絲仲送咗超得意嘅公仔,超開心!因為我超級鍾意公仔。Fans同我影合照都會幫手諗Pose,等我呢個腦容量細少少嘅區子琳可以輕鬆一下。」現場所見,Fans們都會跟Paula分享自己的影相心得,更有Fans教她新Pose,難得的互動,讓現場笑聲不斷,大家一同歡度了一個下午。

帶同貓主子與Fans玩轉自拍亭
Snapio概念店為Paula推出專屬自拍亭
帶同貓主子與Fans玩轉自拍亭
Paula與愛貓Ballu一同出席粉絲見面會
帶同貓主子與Fans玩轉自拍亭
Snapio概念店為Paula推出專屬相框
帶同貓主子與Fans玩轉自拍亭
Paula與〈上載中〉另一位作曲人Anson Chan齊玩自拍亭
帶同貓主子與Fans玩轉自拍亭
Paula帶同Ballu與Fans合照
帶同貓主子與Fans玩轉自拍亭
Paula與Fans自拍時擺出代表Paula的P字手勢

Paula首次推出跳唱歌曲,在MV中更有跳舞畫面,所以在這次粉絲見面會上,大家都告訴Paula很期待看到歌曲的Dance Version,Paula都說:「唔少粉絲都喺IG DM(私訊)問會唔會有Dance Version,其實剛剛排晒成隻舞,如果有機會都好想同大家分享全隻舞,所以大家期待一下喇!」

區子琳〈上載中〉

立即到各大數碼平台收聽:https://paulaau.lnk.to/UploadingAY

MV:https://www.youtube.com/watch?v=xl3tHhMJG2Q

zh_HKChinese