Skip to content
最新資訊
將思念化成旋律與歌詞 傳遞思念 
02/13/2023
將思念化成旋律與歌詞 傳遞思念 

黃妍為新歌〈異地書〉MV苦練現代舞 

自認信心不足舞姿仍需努力 靠環境演技補不足

黃妍(Cath)新歌〈異地書〉是一首關於思念的歌曲。很多時候,人們不會用言語表達心思,Cath與作詞人王樂儀,在過去年多的時間裡,就彷彿化身選書師,透過以不同的書籍:《1Q84》、《7月24日大道》、《心的全部》等等,將當中內容轉化成旋律與歌詞,將製作團隊的思念、感動、渴望,透過Cath的歌曲傳往遠方,而今次〈異地書〉,就是希望樂迷能理解Cath的訊息。

至於今次〈異地書〉的MV,對於Cath來說可算是一大突破,因為向來手腳不協調的她,今次竟然跳舞!回想起導演的要求,Cath也覺得自己好大膽!Cath說:「導演Pazu建議用肢體動作將思念情緒表達出嚟, 然後經過商討我哋選擇跳現代舞,而MV裡面4個角色,分別係青豆、天吾嘅年輕同年老版,我哋都要跳,而我因為有喬媽(喬楊)嘅加入,我真係容易啲跳到。」喬楊是城市當代舞蹈團的成員,經驗豐富,多得她的指導, Cath與她在MV中的一段二人即興舞,變得優美又優雅。不過Cath表示:「開頭練嗰頭一兩堂好尷尬,唔知點樣郁,同埋貼得好近,不過喬媽一直教我身體點樣郁動,話我聽身體邊啲位置可以擺動,會提點我,所以有喬媽,我就跳得自如啲。」

將思念化成旋律與歌詞 傳遞思念 

除了二人即興舞,Cath還有一個獨舞的部份,令她甚為困擾,她解釋道:「真係好難,首先係信心問題,跳起上嚟感覺尷尬,同埋拍攝當日喺沙灘係超級爆凍,結果我有環境演技,鼻已經凍到紅晒,眼又有淚水,同埋身體凍到不停擅抖,將思念嘅情感釋放完全釋放出嚟一樣,沉鬱情緒好出,所以成件事算係容易咗。」

為了應付跳舞,Cath本應抖足精神去迎接拍攝,可惜拍攝時仍是新年假期,晚晚玩到三更半夜,最終Cath計錯時間,生理時鐘未能適應,最終只睡了個多小時便要起身拍攝,不過因為要跳舞,Cath的腎上腺素突升,即使天未光要開始拍攝,她都覺得OK。反之,當日的天氣才令她叫苦連天,她說:「當日真係好凍,又大風,會被吹走一樣,但好在有呢個天氣,因為我哋想像個MV,係需要多雲,最好帶點毛毛細雨,而嗰日真係有呢個天氣,所以係幾好嘅事。」Cath另外亦十分難忘在陶藝室的拍攝,因為她坐下黐貼破爛了的瓷器,然後喬媽先在旁邊起舞,然後再引導Cath去修復陶瓷,感覺就似一個年老的影子在伴隨著,Cath十分喜歡出來的效果,所以覺得好好玩呢!

另外,《麥花臣節 X 黃妍 BLOOMING UNDERWATER LIVE 2023將於3月11及12日舉行,門票現正公開發售,欲免向隅,購票從速。購票網址:

https://www.ticketflap.com/zh-hant/cathwong

黃妍〈異地書〉MV現已於Cath Wong黃妍 YouTube Channel推出:

立即到各大數碼平台收聽:https://cathwong.lnk.to/ReadingApart

Follow 黃妍 Cath Wong 

▶ IG: https://www.instagram.com/cathinwong 

▶ Facebook: https://www.facebook.com/cathiinwong

zh_HKChinese